reklama

Hlas vo voľbách dám slušnému človeku, dobrému otcovi a manželovi i skvelému kamarátovi

Pôvodne som chcela písať o tom, že svoj hlas dám človeku, ktorý urobil veľa pre Levoču a bol by teda, podľa môjho úsudku, práve z tohto dôvodu aj dobrým županom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Po dnešnom stretnutí s Milanom Majerským som sa znova utvrdila v tom, že svoj hlas mu dám nielen z tohto dôvodu. Milana už poznám viac ako 12 rokov a pri našom prvom stretnutí ma upútal svojou výškou. Asi najvyšší primátor na Slovensku, a určite najvyšší poslanec VÚC Prešovského samosprávneho kraja, ma však upútal ešte niečím. Svojou rozvahou a pokojnou povahou. A tiež tým, že sa za každých okolností snaží vypočuť si názor iných a vždy hrá „fair play“. Otec dvoch detí, bývalý učiteľ, ktorý stále hrá basketbal, kde sa týmto pravidlám aj naučil, ich preniesol tiež do politiky. A nezmenil ich ani potom, čo sa stal poslancom VÚC a neskôr primátorom Levoče. Ani vtedy nepodľahol vidine peňazí či sebectvu. Naďalej zostal slušným človekom, dobrým otcom a manželom i skvelým kamarátom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
So skvelým kamarátom a kandidátom na župana  Milanom Majerským.
So skvelým kamarátom a kandidátom na župana Milanom Majerským. 

Keď ma neprávom iní špinili, stál na mojej strane a veril mi. Teraz dôverujem ja jemu a dám mu svoj hlas, pretože verím, že pod jeho vedením príde pozitívna zmena a v našom Prešovskom kraji sa bude žiť lepšie. Verím mu, že po jeho zvolení za predsedu Prešovského kraja, dôjde v našom kraji k dobudovaniu ciest a infraštruktúry. Rovnako ako on, cítim, že je to jeden z najdôležitejších bodov jeho programu. Cesty totiž znamenajú investorov, ktorí prídu len tam, kde na to budú vytvorené podmienky a tie im chce spolu so svojím tímom poslancov vytvárať. Investor nám prinesie prácu. Dôverujem mu preto, že ak dobudujeme infraštruktúru, rozvinieme dopravu, efektívne a čestne využijeme dostupné zdroje, nikto nebude musieť opúšťať svoju rodinu, domáce prostredie. Čím nedôjde vo väčšine prípadov k vzájomnému odcudzeniu a nedostatku alebo absencii pozitívnych vzorov a autorít v rodine. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Súhlasím aj s jeho tvrdením, že sa nemôžeme len tak prizerať, ako z nášho regiónu odchádzajú takmer všetci múdri, vzdelaní, pracovití, mladí, otcovia, mamy i deti. Prešovský kraj však má možnosti na to, aby sa to zmenilo a chceli tu ostať.

Verím mu aj v tom, že na rozvoji nášho kraja mu nesmierne záleží. Viem, že navštívil mnoho kútov prešovského regiónu a spoznal množstvo úžasných ľudí a bude pracovať tak, aby prírodné krásy, historické pamätihodnosti, pestrá škála národností a rozmanitá kultúrna tradícia urobili náš kraj výnimočným, so silným potenciálom rozvoja.

Viem, že tak, ako som ja mala dvere vždy otvorené, či už na úrade či ako rodinná známa u nich doma, tak aj každý obyvateľ nášho kraja ich bude mať otvorené po jeho zvolení za nášho nového župana. Skutočne mu verím, že bude dobrým predsedom pre každého jedného občana nášho krásneho a kultúrou rozmanitého kraja. Pridáte sa ku mne v tejto dôvere?

Lucia Mihoková

Lucia Mihoková

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem svoje rodné mesto Sabinov a Prešovský kraj a som hrdá na to, že som Slovenka. Mám rada dobré knihy, hrávam na violončelo a za každých okolností si rada zakopem do futbalovej lopty. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu